inget mer pendeltåg baby

Idag har jag ÄNTLIGEN fått det där FÖRBANNADE körkortet och jag är så glad!! Har gått med ett leende upp till öronen hela dagen känns det som. Hade tid halv 9 i morse så jag och Johanna gick upp vid tio över 6 och skyndade iväg. Efter provet körde jag (JAG) oss till Borlänge och vi shoppade loss så att säga, eller.. nja. Som vanligt tror man att man ska hitta aallt bara för att det är mellandagsrea men jag hittade i alla fall två tröjor och ett par skor. Det var de det.
I morgon är det nyårsafton och vad som sker är ännu oklart, kanske Sälen, kanske Falun.
Jag måste bara poängtera vilka fina vänner jag har. Har varit riktigt dålig i någon dag och bara legat i sängen och en kväll kom först Rickhard med pizza och grejade åt mig och sedan kom Johanna också och de gjorde mig sällskap trots min sjuka och fick mig att skratta tills jag inte orkade mer. Helt underbara. Och alla andra vänner också som omger mig, så himla fina! Jag har det bra jag, hja. Heheeeee.
SsssssSSSSSssssssssSSSSsssssss

Kommentarer
Postat av: R

Grattis till lappen! :)

2011-01-01 @ 23:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0