Helg, igen

Jaha.. nu har ännu en fin helg med fina vänner passerat! I fredags var det fix inför julskyltningen, stressig och jobbig dag. Igår var det själva julskyltningen och vi var där med vårat UF företag, det gick jävligt bra faktiskt! Sålde slut på två sorter och det var inte så fasligt mycket kvar av de andra sorterna heller! Roligt! Det var även väldigt uppskattat att vi sålde tvålar iförda folkdräkter!

Efter julskyltningen hasade jag och Stina oss till Selins och åt pizza, sen duschade jag och vi började dricka. En överförfriskad Rickhard kom på besök och sedan kom även Carro, Emma H och Anna dit. Vi gick till Dido men det va rätt tråkigt, roligare efteråt! Sammanfattar helgen med några väl valda ord, stress, svett, skratt, mys,  överenergi och shortsdressar! Haha!

Sitter/ligger för tillfället i min säng och försöker skriva en analys om vampyrer på engelska som ska vara klar imorgon. Den bör vara omkring tre sidor, jag har hittills skrivit 8 rader och lämnar jag inte in innan tolv imorrn får jag ett fint IG, NICE! Kan ju inte påstå att pluggningen går fort fram, somnade nyss lutad mot sängbordet.. inte bra.. inte bra alls, skit skit skit.

jajaja ska försöka ta tag i engelskan nu. Tjofadderittan, 23 fingrar i fittan!/J



sooommmmarrrrrrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0