lyckans ost

Måndag, igen! Helgen har varit härlig, helt okej kul liksom. Lördags natten/morgonen var i alla fall fin.
Som vanligt är det fullt upp mest hela dagarna och jag har något konstigt i kroppen som inte riktigt vill bryta ut, känns ju sådär. Jag ska ju till Trysil på onsdag så jag vill helst vara tiptop då.

Just nu sitter jag bara och längtar tills sommaren kommer och all stress som ligger framför mig är över. Jag längtar efter att få sitta bakis och halvsova i en solstol som sett sina bästa dagar, mitt bland en massa tält. Sitta och bara lyssna på alla människor runt om och fnissa för sig själv åt alla puckon. Så hör man någon som kommer med en bergsprängare på axeln, med samma låt som för 12 timmar sen, så försvinner den. Sen kanske man hör någon som spelar gitarr och sjunger för full hals, någon som spyr, någon som är ledsen, någon som är överlycklig, någon som letar efter något, någon som blivit bestulen, någon som längtar efter mat.. Ja, det finns liksom alla sorter.. Så himla underbart!! Jag längtar efter festival!!!!



den här bilden kan vara den underbaraste bilden som någonsin tagits


puss s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0