Faaluuuuuuuun

Jaha, nu är detta jullov över! Det har varit väldigt bra men även lite jobbigt på sina ställen, körkortet tog ju upp halva. Vet inte hur jag känner för att komma tillbaka till skolan. Jag har väldig ångest över det samtidigt som jag blir motiverad då det bara är ett halvår kvar samtidigt som jag då får ångest över hur mycket jag har att göra och ja.. men det ska bli kul i alla fall! 

Denna helg tillbringade jag och Johanna i Falun med min bror, Totta och Jonatan vilket var väldigt trevligt. Skönt att få komma bort lite och bara vara. Vi stack och bowlade på fredagen vilket resulterade i seger för Mattias och förlust för mig. Efter bowlingen åkte vi ner på Pitcher's där vi åt och tog en öl och sen gick vi hem och tog det lugnt. Igår åkte vi på ica maxi och köpte sallad som vi åt, sen tittade vi på Jonatan när han tapetserade. På kvällen gick jag och Johanna ner på stan och åt och tog en öl sen gick vi hem igen. Och ja, idag har vi heller inte gjort något speciellt. Jag försökte ta mig en tur på längdskidorna när jag kom hem men det gick ju åt helvete när det blåste satan och jag hade NOLL fäste. Blev förbannad och åkte hem igen.

Nu ligger jag hos mamma och grubblar. Ska försöka sova snart vilket inte blir lätt då jag och Johanna gottade oss i den underbara sängen alldeles för länge i morse.




Kommentarer
Postat av: Amanda

Så tråkigt när lovet är över :/

2013-01-10 @ 10:28:19
URL: http://xn--sljafakturor-gcb.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0