om

om sanningen ska fram.

jag smakar på det ljuva arbetslivet och funderar över vad jag vill göra i höst. vad vill jag göra i höst? hur ska jag veta det? kommer jag någonsin att veta det? eller ska jag bara chansa på vad jag tror att jag vill göra och planera det nu? eller ska jag vänta tills den dagen kommer då jag känner att nu nu är det höst och göra det jag känner för just den höstdagen? vad fan.

och känslor varför finns känslor? varför kan man utnyttja en annan människa? eller kanske mer hur kan man låta sig bli utnyttjad? varför är man så dum i huvudet. knasig i bollen. slut i rutan. rubbad. lite så ja.

man (man? vem är MAN?) JAG känner ju så att det finns som två delar i hjärnan. förnuftet och sen känslorna då. sen finns det ju fler grejer också som nashwa har lärt mig men ja, i alla fall, så blir det ju så att man tänker att man ska vara så jävla smart eller bra då men så kommer ju känslorna och liksom rules hela kroppen och den andra hjärnhalvan. 

såhär är mina dagar, så här är min hjärna just nu. skåååda, använd hjäärnan, dansa hjäärnbaleeett
                                                      




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0