hallåååå

ojoj trumvirvel tack! Kände att det var dags även för mig att göra blogg comeback, eller nått liknande..
Jag har egentligen inget att säga förutom att jag har jävligt tråkigt just för tillfället och tänkte då döda lite tid på blöggen.

Dagarna går fruktansvärt sakta. Ställer klockan på nio, snoozar till halv elva och sitter sedan i pyamas tills något händer. Herregud, måste skaffa mig en hobby eller ett jobb. Fast förresten, jag har ju ett jobb.. kind of. Har fått jobb som elevinspiratör, men det märks inte annat än att jag känner mig jävligt låst. Fastlåst vid ingenting, ifall jag kanske möjligtvis eventuellt skulle få åka och jobba. Så jävla värt! 

Jaja jag har i alla fall börjat träna, lite smått. Känns väldigt skönt, hade inte förstått förrän nu att jag saknar att träna. Just ja, ska till Moldavien med tre så gott som främmande människor och Borlänge energis ungdomsråd, kan ju bli intressant.

Det om det, som Barbro skulle sagt.
/Johanna

Det här va tider det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0