never say never

idag är en bra dag, SKIT bra dag. bara för att jag har bestämt och vill att den ska vara det.
idag ska jag träna för att jag vill och det ska bli skit kul för att jag ska träna med johanna.
idag ska jag betala en faktura för att jag vill få den betald för att jag vill inte behöva tänka på det mer.
jag måste hela tiden påminna mig själv att tänka annorlunda, det är såååå lätt att halka tillbaka.

hur som helst är jag ganska high on life hela tiden, jag längtar tills på fredag. vi ska göra helgen till en as bra helg. raggarfest! wiiiihoooo. nu ska jag och viktoria traska iväg till lyko och ragga spons! hoppas dom också har en bra dag.


kyss och smek



foto: emelie bornlöf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0